Projekty HR

Traktujemy rozwój jako proces. Doradzamy i wspieramy w tworzeniu skutecznych rozwiązań, które realnie pomagają osiągać założone cele biznesowe.

Doradztwo HR

Klienci często potrzebują konsultacji, szukają partnera, z którym mogą omówić planowane działania. Zaczynamy od analizy sytuacji, wspólnie z klientem określamy cele i priorytety, projektujemy proces i pomagamy w realizacji działań rozwojowych, wspieramy wdrożenie zmian, dokonujemy ewaluacji i realizujemy działania wzmacniające nowe umiejętności tzw. follow-up.
Współpracujemy z osobami posiadającymi doświadczenie we wdrażaniu procesów HR-owych w największych firmach działających w Polsce i za granicą (m.in. z Dyrektorami Personalnymi i konsultantami). Na bieżąco śledzimy trendy rynkowe i nowinki z tego obszaru. Dzielimy się doświadczeniem.

Assessment / Development Center

Wspieramy klientów w ocenie pojedynczych osób jak i całych grup pracowników. Doradzamy w doborze odpowiednich narzędzi oceny oraz przeprowadzamy ocenę. Jeśli jest taka konieczność, pomagamy w przeszkoleniu asesorów wewnętrznych klienta. Wspieramy również klientów w zakresie tworzenia autorskich narzędzi oceny – na przykład własnych ćwiczeń Assessment. Realizujemy również oceny online.

Ocena 360°

Narzędzie Oceny 360° pomaga uzyskać liderom informację zwrotną od różnych grup (np. przełożonego, współpracowników czy zespołu) na temat zachowań w codziennej pracy. Jest to niezwykle przydatne narzędzie pomagające w dalszym rozwoju. Pomagamy określić kompetencje do oceny, zaprojektować cały proces, przeprowadzić ocenę oraz omówić raporty podczas indywidualnych sesji informacji zwrotnej. Korzystamy ze sprawdzonej platformy online umożliwiającej ocenę zarówno jednej jak i kilkuset osób.

Badanie opinii pracowników

Jeśli pogarsza się atmosfera w firmie, spada motywacja i jest coraz trudniejsza komunikacja warto sprawdzić co się za tym kryje. Jednym z pomocnych narzędzi jest wówczas badanie opinii pracowników. Aby uzyskać szczere odpowiedzi i dać poczucie bezpieczeństwa pracownikom warto zlecić takie badanie na zewnątrz organizacji.

Wspieramy klientów w zakresie doboru odpowiednich metod i narzędzi badania. W przypadku badania ankietowego układamy odpowiednie pytania. Przeprowadzamy badanie w formie wywiadów, ankiet papierowych lub zapewniając dostęp do platformy on-line. Opracowujemy również raporty końcowe. Gwarantujemy pełną anonimowość badania.

Zarządzanie przez cele / OKR-y

Definiowanie celów biznesowych i indywidualnych oraz mierzenie tego, co jest kluczowe w organizacji to jedna z kluczowych koncepcji zarządzania. 

Wspieramy klientów w przygotowaniu systemu zarządzania przez cele, weryfikacji i analizie różnych metodologii oraz we wdrożeniu koncepcji OKR-ów wraz z praktycznymi narzędziami. 

Identyfikacja i rozwój Talentów

Identyfikacja talentów w organizacji, analiza braków kadrowych oraz powodów rotacji, jak również plan rozwoju kluczowych pracowników to z pewnością priorytetowe tematy wielu firm.

Zaczynamy od mapowania zespołów, identyfikacji możliwości organizacyjnych, potencjałów, ryzyk związanych z rotacją i luk rozwojowych.

Po zakończeniu procesu analizy pomagamy w opracowaniu planu rozwojowego dla różnych grup zawodowych lub jednostek. Jest to kompleksowy proces który pozwala holistycznie spojrzeć na organizację i zwrócić uwagę na główne talenty oraz potencjalnych sukcesorów oraz zaplanować ich dalszy rozwój w celu realizacji strategii firmy.

Coaching

Z biznesowego punktu widzenia coaching jest obecnie uznawany za najskuteczniejszą formę rozwoju ludzi. Firmy korzystające z coachingu zanotowały średnio siedmiokrotny zwrot z inwestycji (ROI)*.
Coaching traktujemy jako proces, w którym:
• celem jest wzmacnianie Klienta w samodzielnym dokonywaniu zamierzonej zmiany;

• skupiamy się na tym, czego oczekują nasi Klienci;
• opieramy się na partnerskiej relacji i wzajemnym zaufaniu;
• zakładamy, że Klienci znają odpowiedzi na wszystkie pytania lub są w stanie je znaleźć;
• coach posługuje się wieloma narzędziami, jednak podstawowym sposobem komunikacji są pytania;
• coach podąża za Klientem z chwili na chwilę; zwraca baczną uwagę na to, co jest w danym momencie najistotniejsze i jakie nowe zagadnienia pojawiły się w trakcie warsztatu; dobiera do tej sytuacji właściwe pytania i narzędzia pracy;
• są określone ramy czasowe; coaching to od kilku do kilkunastu spotkań; jedno spotkanie trwa 60–90 minut;
• da się zmierzyć efekty; efektywność coachingu mierzy się na poziomie zachowań, a więc dostrzegalnych zmian w działaniu Klienta.

*Źródło: badanie PricewaterhouseCoopers wykonane na zlecenie International Coach Federation, ICF Global Coaching Client Study Executive Summary, 2009

Doradztwo HR

Klienci często potrzebują konsultacji, szukają partnera, z którym mogą skonsultować planowane działania. Zaczynamy od analizy sytuacji, wspólnie z klientem określamy cele i priorytety, projektujemy proces i pomagamy w realizacji działań rozwojowych, wspieramy wdrożenie zmian, dokonujemy ewaluacji i realizujemy działania wzmacniające nowe umiejętności tzw. follow-up.
Współpracujemy z osobami posiadającymi doświadczenie we wdrażaniu procesów HR-owych w największych firmach działających w Polsce i za granicą (m.in. z Dyrektorami Personalnymi i konsultantami). Na bieżąco śledzimy trendy rynkowe i nowinki z tego obszaru. Dzielimy się doświadczeniem.

Assessment / Development Center

Wspieramy klientów w ocenie pojedynczych osób jak i całych grup pracowników. Doradzamy w doborze odpowiednich narzędzi oceny oraz przeprowadzamy ocenę. Jeśli jest taka konieczność, pomagamy w przeszkoleniu asesorów wewnętrznych klienta. Wspieramy również klientów w zakresie tworzenia autorskich narzędzi oceny – na przykład własnych ćwiczeń Assessment. Realizujemy również oceny online.

Ocena 360°

Narzędzie Oceny 360° pomaga uzyskać liderom informację zwrotną od różnych grup (np. przełożonego, współpracowników czy zespołu) na temat zachowań w codziennej pracy. Jest to niezwykle przydatne narzędzie pomagające w dalszym rozwoju. Pomagamy określić kompetencje do oceny, zaprojektować cały proces, przeprowadzić ocenę oraz omówić raporty podczas indywidualnych sesji informacji zwrotnej. Korzystamy ze sprawdzonej platformy online umożliwiającej ocenę zarówno jednej jak i kilkuset osób.

Badanie opinii pracowników

Wspieramy klientów w zakresie doboru odpowiednich metod i narzędzi badania. Na przykład w przypadku badania ankietowego pomagamy tworzyć pytania. Przeprowadzamy badanie, zapewniając dostęp do platformy on-line. Opracowujemy również raporty końcowe. Gwarantujemy pełną anonimowość badania.

Coaching

Z biznesowego punktu widzenia coaching jest obecnie uznawany za najskuteczniejszą formę rozwoju ludzi. Firmy korzystające z coachingu zanotowały średnio siedmiokrotny zwrot z inwestycji (ROI)*.
Coaching traktujemy jako proces, w którym:
• celem jest wzmacnianie Klienta w samodzielnym dokonywaniu zamierzonej zmiany;
• skupiamy się na tym, czego oczekują nasi Klienci;
• opieramy się na partnerskiej relacji i wzajemnym zaufaniu;
• zakładamy, że Klienci znają odpowiedzi na wszystkie pytania lub są w stanie je znaleźć;
• coach posługuje się wieloma narzędziami, jednak podstawowym sposobem komunikacji są pytania;
• coach podąża za Klientem z chwili na chwilę; zwraca baczną uwagę na to, co jest w danym momencie najistotniejsze i jakie nowe zagadnienia pojawiły się w trakcie warsztatu; dobiera do tej sytuacji właściwe pytania i narzędzia pracy;
• są określone ramy czasowe; coaching to od kilku do kilkunastu spotkań; jedno spotkanie trwa 60–90 minut;
• da się zmierzyć efekty; efektywność coachingu mierzy się na poziomie zachowań, a więc dostrzegalnych zmian w działaniu Klienta.